15 Şubat 2010 Pazartesi

Eski Zaman Olur ki

Sinemanın ünlü isimlerinin eski zamanlardaki şaşırtıcı siyah beyaz fotoğrafları....

Christopher Walken
Sean Penn
Woody Allen ve Diana Keaton

Marlon Brando
Kirk ve Michael Dougles
George Clooney(Ne oldum değil ne olacağım demeli)
Alfred Hitchock ve çocukları
Freddie Mercury ve Jane Seymour
Johnny Depp ve Kate Moss
Sean Connery
Bruce Lee
Tony Curtis , Jack Lemmon
Jack Nicholson,Warren Beatty,Lauren Bacall

Sheron Tate,Roman Polanski
Marlon Brando
Stanley Kubrick
*
Share/Save/Bookmark

4 yorum:

  1. Sanırım fotoları göremiyorum bana özgü diye mi merak ettim?

    YanıtlaSil
  2. Teknik bir hata oluştu galiba..düzeldi gibi geliyor bana...

    YanıtlaSil
  3. Çok güzelmiş yahu, acayip beğendim. İlk defa görüyorum ben bunları, teşekkürler...

    YanıtlaSil